مرکز تماس
(Call Center)

مرکز تماس (Call Center) چیست؟
اگر برنامهریزی تماسهای آتی و پیچیدگی استفاده از سافتفونها تا امروز برای شما دغدغه بودهاند بهتر است به فکر راهاندازی مرکز تماس سازمان خود در کنویست باشید.
مرکز تماس نقطه شروع ارتباط شما با مشتریانتان میباشد. در کنویست کافیست به اینترنت اتصال داشته باشید تا بتوانید بدون نیاز به خدمات تلفن محلی تماس برقرار کنید.
سافتفون تلفنچی مکانی است برای پاسخگویی به تماسهای دریافتی، دسترسی به لیست مخاطبین و برقراری تماس با آنها، دسترسی به تاریخچه تماسها و برنامهریزی برای تماسهایی که در آینده قصد انجام آن یا حتی محول کردن آن به سایر کارکنان را دارید.
خداحافظ سافتفون!
تماس تلفنی از داخل صفحه سامانه
پس از نصب زیرسیستم تلفنچی این امکان برای شما فراهم است تا بدون نیاز به نصب سافتفونها و پیچیدگیهای استفاده از این نرمافزارها، تماس تلفنی برقرار کرده و دریافت نمایید.

تماسهای برنامهریزی شده در تلفنچی
-
از مهمترین بخشهای تلفنچی میتوان به امکان دسترسی به لیست تماسهایی که از قبل برای امروز برنامهریزی کردهاید بدون نیاز به جابهجایی میان صفحات و البته با امکان جستوجو اشاره کرد.
-
همچنین پس از نصب تلفنچی این امکان به شما داده میشود تا در نمای کانبان CRM تنها با یک کلیک یک تماس در صف تماسهای خود اضافه نمایید ویا به دیگران محول کنید.

ثبت خودکار تماسهای اخیر
لیست تمامی تماسهای گرفته شده و دریافتی شما به صورت خودکار در بخش تماسهای اخیر ثبت میشوند و شما به راحتی امکان جستجو میان آنها را دارید.

دسترسی به لیست مخاطبان
-
به راحتی بدون جابجایی بین برنامهها در تلفنچی به لیست مخاطبان دسترسی داشته باشید.
-
تلفنچی امکان برنامهریزی اقدام جدید در حین مکالمه را برای شما فراهم میکند. این اقدام میتواند شامل: تماس مجدد، ارسال نامه، جلسه و ... باشد.
-
در پرونده مخاطب میتوانید مستقیماْ، به فاکتورها، موقعیتهای فروش، ملاقاتها و ... دسترسی داشته باشید.
-
این امکان وجود دارد تا بدون تغییر صفحه جاری، اقدام به ارسال ایمیل نمایید.
-
به راحتی میان لیست مخاطبین به جستوجو بپردازید.

یکپارچه با سایر برنامههای کنویست
برای رشد کسب و کار خود هم اکنون اقدام کنید!
کافیست اطلاعات خود را در فرم مربوط وارد کنید تا لینک دمو رایگان برای شما ارسال شود.