با آسودگی خیال مذاکره کنید!

از پیشنهاد فروش تا امضای قرارداد
قالب قابل ویرایش
پیشنهاد قیمت
ارسال آنلاین
پیشنهاد قیمت
تایید مشتری
پرداخت آسان و سریع
مدیریت هزینه و زمان
در حال حاضر رایجترین چالش بین سازمانها داشتن ابزار کارآمد برای فروش نیست، بلکه مدیریت زمان و استفاده از آن است. به همین علت زیرسیستم فروش کنویست یک نرمافزار مدیریت فروش است؛ که بخشی از کار را به صورت خودکار انجام میدهد.
در حقیقت این اپلیکیشن در انجام وظایف روزانه، برنامهریزی اقدامات آتی و انجام کارهای زمانگیر به صورت اتوماتیک شما را یاری میدهد؛ در نتیجه مدیریت زمان برای شما آسانتر خواهد بود.
با کنویست سریعتر به دادهها و گزاراشات فروش دسترسی داشته و کار را برای کارشناسان، نمایندگان و مدیران فروش سادهتر میکنید.


کاهش پیچیدگیها فرآیند فروش
زیرسیستم فروش کنویست با هدف تهیه و ارسال خودکار پیشنهادات فروش طراحی شده است. به این صورت که شما میتوانید پیشنهادات فروش خود را به راحتی و بدون نیاز به چاپ؛ با امضای الکترونیکی و لینک درگاه پرداخت آنلاین هر زمان و در هر مکان که آنلاین هستید؛ برای مشتریان خود ارسال کرده و این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا با شما راحتتر ارتباط برقرار کنند.
با خودکار کردن عملیات فروش بر ایجاد ارتباط با مشتری و کسب درآمد بیشتر تمرکز کنید!
کاتالوگ الکترونیکی کالا
- تعریف گروههای کالا
-
تعریف ویژگی کالا (رنگ، ابعاد و ...)
- امکان پیوست نقشه و دفترچه راهنما برای هر محصول
- تبدیل خود واحدهای اندازهگیری
قیمتگذاری
- تعریف چند لیست قیمت برای هر کالا
- ثبت قیمت ارزی و ریالی
- مدیریت کوپن تخفیف و جشنوارههای فروش
- محاسبه حاشیه سود
حمل و نقل
- مدیریت تعیین زمان و انبار ارسال محصولات
- ارسال به آدرسهای متفاوت
- نمایش وضعیت حوالههای انبار در سفارشات
- صدور فاکتور بر اساس مقادیر ارسال شده
ارتباط سریع و کارآمد با مشتریان
امکان ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل و یا مستقیم از طریق پورتال مشتریان شما ارسال میشتا به این ترتیب مذاکرات شما به صورت خودکار در فرم پیش فاکتور ثبت و ذخیره شوند.
افزایش فروش با ارائه محصولات جایگزین و لوازم جانبی (UPSELLING) تنها با یک کلیک
در طی مسیر فروش هر محصول این امکان وجود دارد که شما بخواهید مشتری را به سمت خرید محصولی با امکانات بیشتر و با قیمت بالاتر راهنمایی کنید و یا در کنار محصول اصلی لوازم جانبی نیز ارائه نمایید. در حقیقت شما با آگاهسازی مشتری نسبت به گزینههای بهتر، او را در روند خرید هدایت میکنید.
همچنین ممکن است مشتری در زمان دریافت کالا از انبار شما درخواست تعداد بیشتری از تعداد توافق شده اولیه را داشته باشد که به این روند Upselling گفته میشود.
Upselling لزوما در زمان خرید کالا رقم نمیخورد؛ زمانی که شما به مشتریان خود خدمات دورهای (مشمول زمان) عرضه میکنید نیز مشتری میتواند پیش از به اتمام رسیدن دوره خدمت اولیه، به صورت همزمان درخواست بهرهمندی از خدمات دیگری را نیز داشته باشد.
زیرسیستم
فروش کنویست
راه حل ویژهای در زمان مواجه با این چالش برای شما در نظر گرفته است
تنها کافیست که کارشناس فروش شما اقدام به Upsell کردن فاکتور اولیه نماید.

یکپارچه با سایر برنامههای کنویست
برای رشد کسب و کار خود هم اکنون اقدام کنید!
کافی ست اطلاعات خود را در فرم مربوطه وارد کنید تا لینک دمو رایگان برای شما ارسال شود.