مدیریت ارتباط با مشتری

CRM

نگرشی جدید به منظور ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان

این تصویر مدیریت ارتباط با مشتری در برنامه CRM کنویست را نشان می‌دهد.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

هدف در ماژول CRM استفاده از تکنولوژی، ابزارها و فرایندها جهت گردآوری و تحلیل داده‌ها و استفاده از این اطلاعات به منظور بهبود تجربه مشتریان شما‌  و در نتیجه کاهش پیچیدگی‌های فرایندهای وابسته به مشتری، تعریف ورک فلوهای متفاوت برای هر تیم فروش و آسان‌تر شدن نحوه برقراری ارتباط می‌باشد. 

ابزارهای کارآمد در مسیر فروش


  • ویژگی‌ها و تنظیمات پیشرفته

    • طراحی داشبوردهای شخصی

    • نمایش در وب و موبایل


  • بستر تصمیم‌گیری دقیق‌تر

    • گزارش‌‌ها و نمودارها

    • تجزیه و تحلیل داده‌های آماری

    • اشتراک‌گذاری آسان گزاراشات

تصویری از داشبوردهای شخصی سازی شده گزارش ها و نمودارها و تجزیه و تحلیل داده های آماری
زمانبندی و برنامه ریزی تمامی اقدامات مربوط به موقعیت های فروش و دریافت تمامی اطلاعات درباره موقعیت های فروش در سازمان شما


بیشترین عملکرد در کمترین زمان

امکان زمان‌بندی و برنامه‌ریزی تمامی اقدامات مربوط به موقعیت‌های فروش:‌ تماس‌های تلفنی، جلسات، نامه‌های صادره و پیش فاکتورها

دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز شما به صورت مستقیم، تنها در یک فرم موقعیت فروش: تعداد بازدید از صفحات وب‌سایت شما، نامه‌های وارده و ...  

افزایش مشتریان وفادار  

کنویست با برخوداری از امتیاز یکپارچگی و  ماژولار بودن برنامه‌‌ها،  سبب کاهش پیچیدگی فرآیندهای فروش و تحول در سازمان شما شده و به تسریع انجام مراحل فروش یعنی آگاه‌سازی، ایجاد علاقه، تصمیم‌گیری و در نتیجه اقدام به خرید مشتریان کمک شایانی می‌کند.

تصویری از نمای کلی CRM و توضیحات مربوط به چگونگی افزایش مشتریان در سیستم یکپارچه کنویست
تصویر آگاهی دقیق از عملکرد خود در مقایسه با اهداف ماهیانه و سازماندهی کارها بر اساس اقدامات برنامه ریزی شده بعدی

قدم‌های بعدی را محکم‌تر بردارید

  • بررسی آسان اقدامات بعدی شما

  • آگاهی دقیق از عملکرد خود در مقایسه با اهداف ماهیانه

  • سازمان‌دهی کارها بر اساس اقدامات برنامه‌ریزی شده بعدی


ابزارهای اطلاع‌رسانی قوی


  • استفاده از کانال‌های ارتباطی به منظور بهبود روند همکاری درون سازمانی
    به راحتی می‌توانید با همکاران خود ارتباط گرفته و مرور سریعی بر آنچه در تیم شما می‌گذرد، داشته باشید. زمان برقراری تماس و یا ارسال پیش فاکتور توسط همکارانتان را بررسی کنید. ایده‌ها و پرونده‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به اشتراک بگذارید و با مرور پیام‌های قبلی، از مواردی که در زمان نبودتان از دست داده‌ایده،‌مطلع شوید. 

  • استفاده از کانال‌های ارتباطی به منظور پیگیری موقعیت‌های فروش 
    به راحتی می‌توانید با همکاران خود ارتباط گرفته و مرور سریعی بر آنچه در تیم شما می‌گذرد، داشته باشید. زمان برقراری تماس و یا ارسال پیش فاکتور توسط همکارانتان را بررسی کنید. ایده‌ها و پرونده‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به اشتراک بگذارید و با مرور پیام‌های قبلی، از مواردی که در زمان نبودتان از دست داده‌ایده،‌مطلع شوید. 


یکپارچه با سایر برنامه‌های کنویست 

برای رشد کسب و کار خود هم اکنون اقدام کنید!

کافیست اطلاعات خود را در فرم مربوطه وارد کنید تا لینک دمو رایگان برای شما ارسال شود.