درباره کنویست


مقصد


ارائه خدمات طراحی و توسعه نرم‌افزارهای مدیریت سازمان‌ با امکانات ویژه در یک سامانه یکپارچه برای کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک 


چشم انداز


طراحی نرم‌افزارهای جدید خصوصی و توسعه نرم‌افزارهای سازمانی عمومی در قالبی منعطف، با ساختارهای مناسب هر سازمان با امکان شخصی سازی. مشاوره اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه سازمانی از قبیل ERP. 


رسالت


کمک به رشد و بالندگی کسب و کارها با هوشمندسازی، ساده‌سازی فرآیندها، کاهش بوروکراسی و افزایش شادابی

ما کی هستیم و چه باوری داریم؟

با پیشرفت و پیچیده شدن سبک زندگی انسان، نوع کسب‌ و کارها هم تغییر کرد. تنوع و پیچیدگی ایجاد شده در روابط و فرآیندهای سازمانی، سازمان‌ها را به سمت ابزارهایی جهت ساده‌سازی و مدیریت بهینه این روابط و فرآیندها سوق داده است. امروزه یافتن ابزاری مناسب برای برنامه‌ریزی و کنترل منابع و ثبت و شکل‌دهی به فرآیندهای درون و برون سازمانی که با صرف هزینه و وقت کمتر، بستری متناسب با چالش‌های خاص هر سازمان ایجاد کند، دغدغه مدیران تمامی سازمان‌هاست. 

شرکت «رکن ویستا پویا» از سال 1398 با پشتوانه تجربه چندین سال مدیران و بنیانگذارانش، به منظور طراحی و توسعه سامانه‌ جامع مدیریت کسب و کارها شکل گرفت و این امکان را برای تمامی سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک فراهم کرد تا با کم‌ترین هزینه‌ بتوانند بر تمامی چالش‌‌ها فائق شوند. 

سیستم جامع کنویست یک نرم‌افزار مدیریت کسب و کار متن باز و چند منظوره است که عمده نیازهای سازمان‌ها را به صورت یکپارچه برآورده می‌کند. این سیستم با زیرساخت و چارچوب بسیار پویا و مدرن مناسب انواع کسب و کارها در اندازه‌های مختلف می‌باشد. امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ برای تولید نرم‌افزارهای تخصصی و مورد نیاز خود از این بستر نرم‌افزاری استفاده‌ می‌کنند. 

چارچوب و معماری یکپارچه‌ کنویست بر مبنای هسته قدرتمند Odoo (اودو) طراحی شده است. Odoo بیش از 50 برنامه کاربردی دارد که در حدود سه هزار ماژول روی آن اجرا می‌شود و در حال حاضر در سراسر دنیا، بیش از 5 میلیون کاربر فعال دارد. در نتیجه نسبت به چارچوب‌هایی که فقط تولید شده و تجربه پیاده‌سازی سامانه‌های کاربردی زیاد با تعداد کاربر فراوان بر روی آنها وجود ندارد، بسیار قابل اتکاتر بوده، امتحان خود را پس داده و مورد علاقه سازمان‌های بسیاری می‌باشد. 

کنویست یک سیستم نرم‌افزاری کاملا بومی است و قادر است تمام نیازمندی‌های کسب و کارها شامل سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، خرید، فروش، حسابداری، اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب، مرخصی‌ها، حقوق و دستمزد، تولید، نگهداری و تعمیرات، هزینه‌ها، انبارداری، مدیریت وب‌سایت و تجارت الکترونیک، ارتباطات داخلی و پیام رسان و ... را به صورت کاملا یکپارچه برطرف نماید.